Eroilor


Multe dintre statuile din Bucuresti nu au un nume bine definit, sau poate ca nu il stiu eu, asa incat am sa incerc sa le "botez" eu. Acesteia, i-am spus Statuia Eroilor, desi nu are nimic de a face cu Zona sau Statia de metro cu acelasi nume,
Ea se afla in cartierul Damaroaia, la intersectia a 3 strazi, Piatra Morii cu Elocintei si Bdul Gloriei. Pe soclu, gasim numele unui fost primar al Bucurestiului, General Rodrig Modreanu, ce a condus capitala pentru o scurta perioada, din februarie pana in decembrie 1941. Interesant este faptul, ca tot pentru o scurta perioada, din martie pana in septembrie, dar 1938, Generalul Modreanu fusese primarul orasului Timnisoara.

Comentarii

axelanti a spus…
foarte interesanta descoperire. n-am stiut de acest monument. adevarul e ca nici nu am cercetat zona.