vineri, 26 decembrie 2008

Eroilor


Multe dintre statuile din Bucuresti nu au un nume bine definit, sau poate ca nu il stiu eu, asa incat am sa incerc sa le "botez" eu. Acesteia, i-am spus Statuia Eroilor, desi nu are nimic de a face cu Zona sau Statia de metro cu acelasi nume,
Ea se afla in cartierul Damaroaia, la intersectia a 3 strazi, Piatra Morii cu Elocintei si Bdul Gloriei. Pe soclu, gasim numele unui fost primar al Bucurestiului, General Rodrig Modreanu, ce a condus capitala pentru o scurta perioada, din februarie pana in decembrie 1941. Interesant este faptul, ca tot pentru o scurta perioada, din martie pana in septembrie, dar 1938, Generalul Modreanu fusese primarul orasului Timnisoara.

Un comentariu:

axelanti spunea...

foarte interesanta descoperire. n-am stiut de acest monument. adevarul e ca nici nu am cercetat zona.